1. Iedere deelnemer betaald een bedrag van € 150,00 om deel te nemen.
De helft van dit bedrag kun je terugverdienen, want je krijgt bij de eerste repetitie 5 toegangskaarten voor het concert. Deze kaarten kun je verkopen voor € 15,00 per stuk, waardoor deelname aan het project je nog maar € 75,- kost.
2. Je bent in principe alle repetities van het door jouw opgegeven project aanwezig.
Mocht je een dag écht niet aanwezig kunnen zijn, laat dit dan op tijd weten door een mail te sturen aan projecten@arnoldwienen.nl.
3. Het project gaat door wanneer er voor 15 december minimaal 60 deelnemers zijn.
Uiteraard zullen we je op de hoogte houden van het aantal deelnemers dat zich heeft gemeld. Wil je de kans vergroten dat je deze toffe uitdaging aan kunt gaan? Neem dan een aantal enthousiaste zangers mee en maak dit project bij anderen bekend!
4. Al snel na je aanmelding ontvang je van ons een factuur. Deze dient binnen twee weken betaald te worden. Na betaling is je deelname officieel en zul je toegang krijgen tot de oefenbestanden en de bladmuziek wanneer deze klaar zijn.
Gaat het project wegens te weinig belangstelling niet door? Dan betalen we je het bedrag uiteraard volledig terug. Dan zal je dit niets kosten.
5. Als deelnemer kun je je vinden in – en sta je achter – de Christelijke identiteit van dit project.
6. Wanneer je besluit toch niet deel te nemen aan het project of vroegtijdig moet afhaken, kunnen we de kosten helaas niet aan je terug betalen. Ook kunnen we geen onverkochte kaarten terugbetalen.
7. We verwachten dat je gedurende de gehele middag van de concertdag bij de generale repetitie aanwezig bent.
8. Op de dag van het concert ken je alle te zingen teksten uit je hoofd.
9. Tijdens de repetities heeft iedereen zijn eigen bladmuziek bij zich. Dit mag zowel uitgeprint als op een tablet. De ervaring leert dat zingen van een telefoon niet praktisch is.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het beschikbaar hebben van je bladmuziek (die in PDF beschikbaar wordt gesteld via Dropbox).
10. Repetities (ook de generale) zijn alleen toegankelijk voor deelnemers.
11. De oefentracks die beschikbaar worden gesteld, mogen niet worden gedeeld met derden.
12. De kleding die we tijdens het concert dragen worden op elkaar afgestemd door middel van een moodboard. Dit moodboard ontvang je in ieder geval 1,5 maand voor het concert. Je staat op een podium, dus zorg dat je er verzorgd uitziet. De kleding moet je zelf aanschaffen, maar we proberen altijd iets te kiezen wat de meeste mensen wel in de kast hebben liggen.
13. Tijdens het concert en de generale repetitie zal het koor lang op het podium staan. Wanneer dit fysiek niet mogelijk is zorg je zelf voor een hoge zwarte kruk om tijdens de generale repetitie en eventueel het concert op te kunnen zitten.
14. Je gaat er mee akkoord dat er tijdens de repetities en het concert foto- en filmmateriaal gemaakt kan worden en dat we dit gebruiken voor promotiedoeleinden.
15. Je vind het goed dat we jouw persoonlijke gegevens die we nodig hebben voor dit project, opslaan in onze administratie en de administratie van Compassion. Uiteraard gaan we hier vertrouwelijk mee om.
16. Om de communicatie overzichtelijk te houden, kunnen vragen rondom het project alleen via de mail worden gesteld (projecten@arnoldwienen.nl).
17. Mocht het project door omstandigheden (bijvoorbeeld de gevolgen van Corona) niet door kunnen gaan, dan zullen we een nieuwe data communiceren. We kunnen in een dergelijk geval geen geld retourneren.
Waar heb je recht op?
1. Als deelnemer heb je recht op toegang tot de bestanden van jouw eigen stemsoort. Je download vervolgens zelf de bladmuziek en oefentracks. Dit materiaal is ruim voor de eerste repetitie beschikbaar.
2. Je krijgt bij de eerste repetitie vijf toegangskaarten voor het concert die je zelf kunt verkopen om de helft van je deelnemersgeld terug te verdienen.
3. Je hebt toegang tot de repetities en kunt deelnemen aan het concert van jouw project.
4. Je ontvang voor en na iedere repetitie een nieuwsbrief met een update van de belangrijkste ontwikkelingen rondom het project